News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نشست صمیمی جمعی از جوانان و نوجوانان شهرستان دیلم با آیت الله صفایی بوشهری به صورت ارتباط تصویری + عکس

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در راستای سلسله نشست های آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان و نوجوانان  در روز  پنجشنبه، به مناسبت روز نوجوان آیت الله صفایی بوشهری از طریق ارتباط تصویری با نوجوانان شهرستان دیدار داشتند و ضمن تبریک روز نوجوان و میلاد پیامبر خاتم و هفته وحدت سخنان مبسوطی به آن نوجوانان ایراد فرمودند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک این ایام، عمل بسیار ضد انسانی رسانه های فرانسه در رابطه با توهین به پیامبر اسلام و حمایت رئیس جمهور آن کشور  را محکوم و آن را عملی غیر انسانی قلمداد نمودند و بعد از تشکر از امام جمعه محترم شهرستان دیلم و برگزار کنندگان این ارتباط و همه جوانان و نوجوانان این شهرستان، پیرامون نقش مهم جوانان و نوجوانان در شرایط کنونی به عنوان کانون توجه جامعه و مدیریت آینده که توسط همین نوجوانان و جوانان اداره خواهد شد سخن گفتند و تحلیلی جامعه شناسانه ارائه فرمودند.

امام جمعه محترم بوشهر نقش مهم انقلاب اسلامی ایران در تاریخ جهان، سرزمین های اسلامی و ایران  را بیان کردند و به تحمیل تهاجم همه جانبه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا پرداختند و بیان داشتند که هدف جهان استکبار چپاول ثروت ها و تسلط بر مراکز قدرت کشورهای دیگر است و انقلاب اسلامی ایران نهضتی الهی برای استقلال و آزادی ایران و حاکمیت عدالت محور و پیشرفت آفرین اسلام در مقابل آن جبهه ی جنایت پیشه است.

ایشان افزودند: بدین خاطر جهان استکبار برای شکست جبهه انقلاب و مقاومت یکی از مهمترین راهکارهای تهاجمی خودش را به کار می‌گیرد و آن تهاجم فرهنگی است تا بتواند فکر ها را مدیریت کند که هویت دینی و ملی را از بین ببرد، فکر و ارائه مقاومت را در هم بشکند و جامعه اسلامی را به تسلیم وادارد و مهمترین گروه هدف تهاجم فرهنگی جوانان و نوجوانان می باشند.

امام جمعه بوشهر در ادامه فرمودند : به همین جهت باید در این عرصه خط مقاومت فرهنگی تشکیل شود و اقتدار فرهنگی به وجود آید تا جهان استکبار نتواند به اهداف خود دست یابد و جوانان و نوجوانان بسیجی و انقلابی هم باید در خود  و هم دیگر جوانان و نوجوانان رشد و مقاومت فرهنگی ایجاد کنند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان به همه جوانان و نوجوانان توصیه کردند حسب فرمایشات مقام معظم رهبری(دامت برکات العالیه) در عرصه بیماری کرونا، شرکت فعال داشته باشند و فرهنگ‌سازی مراعات دستورالعمل های بهداشتی و کمک‌های مومنانه و همیاری با کادر درمان به طور فعال حضوری کارآمد داشته باشند.

در ابتدای این ارتباط تصویری امام جمعه شهر دیلم حجت الاسلام و المسلمین اسدی از حضرت آیت الله صفایی بوشهری که به مسائل شهرستان دیلم و نوجوانان و جوانان توجه ویژه ای داشتند تشکر نمودند.

همچنین سه نفر از نوجوانان آن شهرستان  به نام های علیرضا فتاح،مریم محتجب،محمد مهدی اسدی، در ابتدای مراسم مطالبی را بیان نمودند.


در ابندای این جلسه نیر گروه سرود موسسه قرآنی سبحان، تواشیحی در مدح اقا امام زمان (عج) اجرا کردند

این جلسه بعد از یک و نیم ساعت نشست صمیمی پایان یافت.

شایان ذکر است که این نوع جلسات با نوجوانان و جوانان به طور مرتب از سوی آیت الله صفایی بوشهری برگزار می شود که در روز سه شنبه با خواهران جوان و نوجوان استان و در روز چهارشنبه با برادران اتحادیه انجمن های دانش آموزی برگزار نمودند و در روز شنبه نیز ارتباط تصویری با گروه دیگری از نوجوانان و جوانان (شهرستان بوشهر) برگزار می کنند.

deylam99javan 1

deylam99javan 1

deylam99javan 1

deylam99javan 1

deylam99javan 1

yyyyyrrrrr

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com