News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

با عاملان گران فروشی برخورد قاطع شود / مسئولان در رابطه با مشکل آب استان تلاشی جهادی و فوری نمایند + عکس نوشته


متن پیام آدینه ششم تیر ماه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(الحمد لله رب العالمين وصلى الله على محمد و آله الطاهرین سیما بقیة الله فی الارضین)

ضمن تبریک هفته کرامت به همه مردم عزیز ایران و استان ولایت‌مدار بوشهرنکات زیر را به همگان توصیه می نمایم:


1. میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر و همچنین تولد آسمانی حضرت عالم آل محمد علی بن موسی الرضا علیه السلام را به همگان تبریک عرض می نمایم.
ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نماد دانش دیانت و ولایت مداری است و الگوی کامل برای همگان به ویژه بانوان می باشد و حضرت ثامن الحجج علیه السلام شخصیتی است که ایمان به امامت وی شرط قبول اصل ایمان است و زندگی به سبک اسلامی و هدایت های آن دو نور الهی طریق نجات و کمال در دنیا و آخرت است .

2. هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای آن قوه و شهید والا مقام بهشتی را گرامی میداریم، قوه قضاییه در اسلام کانون اصلی حق مداری و عدالت خواهی و خط مقدم مبارزه با فسادهای گوناگون و تباهی و همچنین پناه و ملجأ عدالت بنیان مردم مظلوم می‌باشد.

تحولات و اقدامات اخیر قوه قضاییه به ریاست حضرت آیت الله رئیسی را به ویژه مبارزه با فساد درون قوه و برون از آن را گرامی می داریم و حمایت می نماییم و از تلاش های کارکنان محترم حوزه قضاوت و قضات پاکدست و ارجمند که به حمدالله کم هم نیستند تشکر و قدردانی می نمایم و به مسؤولان محترم آن قوه محترم نکات زیر را توصیه می نمایم:

الف. پیشگیری از وقوع جرم به اشکال مختلف.

ب. تسریع در رسیدگی کار شناسانه قضایی پرونده ها و خاتمه آن.

ج. تدوین نقشه آمایش ملی مبارزه با جرم و ترسیم نقشه راه پیشگیری و قضاوت عادلانه.

د. ادامه جدی و جهادی مبارزه با فساد به ویژه فساد های سازمان یافته.

ه. ایجاد سامانه گسترده الکترونیکی قوه قضاییه.

3. وضعیت قرمز بودن استان درباره بیماری ویروس کرونا و شیوع آن می طلبد که آزمایشگاه‌های تشخیص در چهار منطقه بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان تاسیس و راه اندازی شود و تمامی مراکز تجمع مردمی و اداری و صنعتی به ویژه مراکز پر جمعیت نظارت و مدیریت بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گردد و به همه مردم عزیز توصیه می کنم از ماسک استفاده کنند و بهداشت فردی را مراعات نمایند.

4. متاسفانه مدتهاست که شاهد گرانی‌های کاذب و افسار گسیخته در فضای ملی و استانی هستیم از مسئولان این عرصه تقاضا دارم که از گران فروشی پیشگیری نمایند و با عاملان آن برخورد قاطع کرده و در امور معیشت مردم عزیز را یاری کنند.

5. مجدداً از مسئولان آب و فاضلاب استان درباره آبرسانی به مردم عزیز تقاضا دارم که در این باره تلاشی جهادی و فوری نمایند و در این شرایط سخت و گرمای تابستان مشکل آب شرب مردم را به شکل بسیار صحیح تأمین نموده و از تمام ظرفیت های موجود در استان جهت حل مسئله استفاده نمایند.
6. امریکا و اتحادیه اروپا مانند همیشه ماهیت استعماری، جهان خواری، بی منطقی و جنایتکاری خود را بی پرده به همگان نشان داند و در معرض دیدگان جهانیان به نمایش در آوردند و اندک فریب خوردگان و خوش بینان غرب گرا را به عمق فساد مکاتب و دولت های غربی آگاه نمود.
بدینوسیله تمامی جنایت های داخلی و نژاد پرستانه آنان و ظلم ستم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی آن جرثومه های فساد بین الملی و بی آبروهای پلید خوی در جغرافیای جهان را محکوم می نماییم و مصوبه و اقدام اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته ای را پیرامون دسترسی بازرسان به دو تاسیسات اتمی در ایران را غیر منطقی، غیر اصولی و تحمیلی از ناحیه سران ضد انسانی جهان غرب می دانیم و به همه مسؤولان اجرایی نظام به ویژه حوزه سیاست خارجی این تذکر تاریخی که بر گرفته از آموزه های دینی و عبرت های سیاسی تاریخی است گوشزد می شود که طرح مذاکره مجدد با جهان خواران مانند امریکا و همدستان نابخرد و ذلیل آن که در تاریخ بسی بد سابقه و بی آبرویند مثل انگلیس، فرانسه و آلمان یک اشتباه بزرگ دیگر تاریخی است.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
1399/4/6

zz

z 1

z 2

w 2

w 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com