News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

راه امام خمینی (ره) هرگز از بین نمی رود، چون راه خدا است / انتخاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) یک لطف و عنایت الهی به ایران اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آستانه سالروز رحلت امام راحل عظیم الشأن (ره) و قیام خونین 15 خرداد و در گفتگو به خبرنگاران، فرا رسیدن رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و اظهار کرد: امام راحل احیاءگر اسلام ناب محمدی (ص) در تمامی ابعاد اجتماعی و سیاسی و... است.161349875000088

امام جمعه بوشهر در ادامه افزود: میزان شناخت راه امام خمینی (ره) اسلام خواهی، عدالت خواهی، استکبارستیزی و زمینه سازی ظهور مهدی آل محمد (ص) و تحقق تمدن نوین اسلامی می باشد. لذا تنها راه تحقق این اهداف؛ مجاهدت در این زمینه و ولایتمداری نسبت به ولی فقیه است.

انقلابی بودن تنها راه تحقق اسلام ناب محمدی (ص) در شرایط کنونی است

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: انقلابی بودن تنها راه تحقق اسلام ناب محمدی (ص) در شرایط کنونی است. همان چیزی که امام راحل عظیم الشان بر آن توصیه داشتند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بر آن تاکید می کنند.

راه امام خمینی (ره) هرگز از بین نمی رود، چون راه خدا است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر بیان کرد: راه امام (ره) چون راه قرآن و راه پیامبر عظیم الشان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است هرگز از بین نمی رود؛ چون راه خدا است.

وی در ادامه به تکلیف حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مراکز علمی در خصوص تربیت نسل آینده انقلاب اشاره کرد و افزود: حوزه های علمیه در طول تاریخ حیات خود هیچ گاه به این اندازه موثر و مورد توجه جهان نبوده است، به همین جهت باید تلاش انقلابی در این سطح در ابعاد معرفی اسلام، دفاع از اسلام و تربیت نیروهای عالم و انقلابی داشته باشند و همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز باید در تربیت دانشمندان متدین و انقلابی و خودکفایی علمی، سپس تولید و مرجعیت علمی ایران، تلاش جهادی داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: تمامی مسئولان در هر مسئولیتی باید با تلاش جهادی و منطبق با شرح وظایف خود، با ولایتمداری و وحدت کلمه در راه تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای پیشرفت و عدالت در پرتو اسلام و تقوا و اخلاق اسلامی و انقلابی عمل و مجاهدت کنند.

شهید حاج قاسم سلیمانی خود را هزینه نظام و مردم کرد، نه نظام و مردم را هزینه خود کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به بهترین الگوی اجتماعی اشاره و تصریح کرد: الگوی انقلابی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که خود را هزینه نظام و مردم کرد، نه نظام و مردم را هزینه خود کرد.

انقلاب و مردم جداشدنی نیستند

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: مردم عزیز ایران با رهبری امام راحل عظیم الشأن، نهضت و انقلابی ایجاد کردند که درتاریخ جهان جایگاه ویژه ای دارد، به طوری که تمام نظام نوین سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان را متحول کرد، به همین جهت انقلاب و مردم جداشدنی نیستند و مردم عزیز ایران در مراحل مختلف؛ مانند دفاع مقدس و زمان حاضر در جریان خدمت رسانی به هم، نشان داده اند که وفادار در مسیر انقلاب و تابع رهبری عظیم الشان هستند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی اگر بخواهند با نگاه انقلابی این انقلاب را به سرانجام برسد باید همانند دوران دفاع مقدس همواره در صحنه تابع ولی فقیه و با مجاهدت و وحدت و با روحیه انقلابی در راستای اهداف انقلاب مجاهدت کنند و سختی های این راه را بپذیرند که آینده؛ روشن و امیدبخش است.

15 خرداد آغازی بود برای کاری بزرگ و آن، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه وظیفه همگانی اقشار جامعه و سایر کارگزاران نظام را برشمرد و افزود: پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، رعایت تقوای دینی و سیاسی به عنوان وظیفه همگانی تمامی آحاد جامعه در دهه پیشرفت و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یاد و خاطره شهدای 15 خرداد را گرامی داشت و اظهار کرد: 15 خرداد هیچ گاه از صفحه تاریخ ایران محو نخواهد شد، لذا 15 خرداد آغازی بود برای کاری بزرگ و آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

انتخاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری انقلاب اسلامی ایران یک لطف و عنایت الهی به ایران اسلامی بود

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: انتخاب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری انقلاب اسلامی ایران یک لطف و عنایات الهی به ایران اسلامی بود، وجود مبارک آن رهبر عظیم الشان، نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام یک نعمت هست.

تنها راه موفقیت ایران، پیروی از مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها است.

امام جمعه بوشهر گفت: جامعیت مقام معظم رهبری در تاریخ اسلام کم نظیر است و تنها راه موفقیت ایران، پیروی از مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com