News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

واکنش نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به هجمه اخیر مقامات امریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت زدایی در کشور است، اظهار داشت: هجمه نابخردانه امریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.45458825000

امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com