News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت روز پاسدار

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری با صدور پیامی به سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق «علیه السلام» استان بوشهر، سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا «علیه السلام» و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک جناب مستطاب سردار علی رزمجو «دام عزه»
فرمانده محترم سپاه امام صادق «علیه السلام» استان بوشهر

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

سپاس و ستایش خدای را سزاست که ما را هدایت نمود و سلام و درود بی پایان بر حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی «صلی الله علیه و آله و سلم» و خاندان طاهرینش «علیهم السلام» که خداوند بر پیمودن راه آنان امر فرمود.Untitled 19633004201
بدین وسیله روز سوم شعبان سالروز میلاد آسمانی زینة العرش حضرت سیدالشهدا امام حسین بن علی «علیه السلام» و روز پاسدار را به حضرتعالی و تمامی پاسداران گرانقدر و خانواده های محترمشان تبریک عرض می نمایم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشان داد که در تمامی عرصه‌های دفاع، مقاومت، امنیت، عمران و آبادی، فرهنگ و بصیرت، خدمات مردمی و بازسازی و جبران خسارت های ناشی از حوادث طبیعی و بهداشت و درمان، همواره به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در خط مقدم خدمت به انقلاب و مردم عزیز بوده است.
در تاریخ اسلام، ایران و استان ولایتمدار بوشهر، هیچگاه خدمات و حماسه آفرینی‌های پاسداران گرانقدر و بسیج سرفراز از یاد نخواهد رفت و مردم بصیر و عزیز ایران و استان بوشهر، همواره قدردان و دعاگوی شما خواهند بود.
از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و همه خدمتگذاران صدیق نظام و حضرتعالی و مجموعه ارزشمند سپاه و بسیج را از خداوند متعال خواستارم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌دارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
9 فروردین 1399 مصادف با سوم شعبان  1441

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com