News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

یک نماینده تراز انقلاب اسلامی عمر خود را، در راه خدمت به مردم و نظام قرار می‌دهد/مسئولان ملی و استانی باید برای حل مشکلات کشاورزان چاره‌اندیشی کنند

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، یکی از آموزه‌های مهم مکتب اهل بیت(ع) را مسئولیت پذیری در جامعه دانست و اظهار داشت: همه اعضای جامعه در قبال هم مسئول هستند و هرگاه پست و مسئولیتش ارتقاء یافت به همان میزان پاسخگویی آن افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، روز زن و  روز مادر ویژگی‌های فاطمه زهرا(س) را برشمرد و گفت:  مقام صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) مقام بسیار بزرگی است، بقا رسالت و حلقه وصل رسالت و امامت، نماد مستحکم ولایت، سرچشمه فیاض آفرینش امامت از ویژگی‌های فاطمه زهرا(س) است.

امام جمعه بوشهر، با قدردانی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم استان بوشهر با حضور حماسی و سراسر شعور و ولایت‌مداری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که مورد قدردانی و ستایش است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرداران جبهه مقاومت بیان کرد: مردم استان بوشهر همواره در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بوده‌اند که مایه افتخار و اقتدار ایران است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، مجلس شورای اسلامی را  یکی از ارکان مهم  و مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی، نماد مردم سالاری دینی، مرکز کارشناسی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

وی،  با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری، نظارت و خدمات صادقانه به نظام و مردم است افزود:  مجلس شورای اسلامی عصاره و اندیشه‌های ملت ایران محسوب می‌شود و یک مجلس قوی و کارآمد سبب اقتدار نظام اسلامی در همه ابعاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تاکید بر این نکته که اگر مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود بسیاری از  مشکلات و مسائل حل می‌شود تصریح کرد: پیشرفت، توسعه در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی و علم و فناوری منوط به داشتن مجلسی قوی، توانمند و انقلابی است.

امام جمعه بوشهر، ملاک و شاخص‌های یک نماینده اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را برشمرد و بیان کرد: ایمان، خدامحور، خداناظر، با تقوا، ولایت‌مدار، انقلابی، مردمی، عدالت‌خواه، شجاع، کارآمد و استکبارستیز از ویژگی‌های یک  نماینده اصلح در تراز انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه نماینده انقلابی در برابر استکبار و استعمار مقتدرانه ایستادگی می‌کند گفت: یک نماینده تراز انقلاب اسلامی در پی رسیدن به مقام و پست و کسب درآمد و منفعت نیست بلکه عمر خود را، در راه خدمت به مردم و نظام قرار می‌دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه میزان دارایی یک نماینده اصلح و انقلابی در زمان ورود به مجلس تا پایان دوره نمایندگی باید همان میزان باشد خاطر نشان کرد: نماینده اصلح و انقلاب نباید تجمل‌گرا و در پی کسب منفعت و اموال باشد.

وی، با بیان اینکه هیچ کشور استکباری و استعماری برای مذاکره در پی منافع کشور مقابل نیست افزود: همه مذاکره آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای استعماری اروپایی برای چپاول و منابع  است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به برجام پرداخت و با اشاره به اینکه کشورهای استکباری  در پی منافع خودشان هستند خاطر نشان کرد: در جریان برجام خودشان پیشتهاد دادند، خودشان مذاکره، مصوباتی تصویب و امضاء کردند و خودشان آنرا از بین بردند.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر بصیرت افزایی برای انتخاب نماینده‌ای اصلح  و در تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه مردم استان بوشهر باید حضوری پرشور و حماسی در رای گیری 2  اسفند داشته باشند و نشان دهند که وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، فضای انتخاباتی استان بوشهر را اخلاق‌مدار دانست و تاکید کرد: اخلاق‌مداری، تقوا، ادب و آداب از سوی کاندیداها، حامیان و دفاتر ستاد آنها باید مورد توجه قرار بگیرد که الحمدالله در استان رعایت می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری،  خسارت به محصولات کشاورزی به سبب برودت هوا و کاهش دما  را مورد اشاره قرار داد و افزود: کشاورزان استان بوشهر به ویژه نقاط آبدان، دیر و دشتی که گوجه فرنگی آنان به سبب سرما و افت قیمت در شرایط نگران کننده‌ای است توان برداشت محصول ندارند و در زمین‌های کشاورزی دفن می‌شود.

وی، با بیان اینکه مسئولان ملی و استانی باید برای حل مشکلات کشاورزان چاره‌اندیشی کنند گفت: سال‌ها  است این مشکل کنونی در زمین‌های کشاورزی گوجه‌فرنگی کاران  استان بوشهر وجود دارد  و راه حل آن هم ارائه شده که نیاز به همکاری مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، خریدهای تضمینی، حمایتی و توافقی مناسب را راه حل مشکل گوجه فرنگی کاران استان دانست و افزود: از مسئولان تقاضا می‌شود هر چه زودتر در خدمت این عزیزان قرار بگیرند و این مشکلی که برای کشاورزان ایجاد شده و سرمایه مالی و انسانی زیادی گذاشته شده حمایت کنند که بیش از این متضرر نشوند

یک نماینده تراز انقلاب اسلامی عمر خود را، در راه خدمت به مردم و نظام قرار می‌دهد/مسئولان ملی و استانی باید برای حل مشکلات کشاورزان چاره‌اندیشی کنند

برای مشاهده متن کامل خطبه کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com