News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

معامله قرن با مقاومت قرن روبرو خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد شهدا اظهار داشت: کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند، اینجا نقش مردم این کشورها وجوه پیدا می‌کند که با تمام وجود خود در مقابل این سران بایستند.

وی تصریح کرد: همه باید بدانند که خاورمیانه در آستانه یک مقاومت بزرگ است که در پی آن‌هم آمریکا و هم اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس شکست خواهند خورد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه امید که همه ما در راه تحقق آرمان‌های انقلاب قدم برداریم یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق اسلام ناب محمدی در جامعه است.

امام‌جمعه بوشهر اضافه کرد: عدالت محوری دومین جوهره اساسی انقلاب اسلامی ایران است و باید در همه امور جاری باشد و به همین دلیل وظیفه مسئولان این است که در تمامی رده‌ها باید مبانی اسلامی و عدالت را در جامعه محقق کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: پیشرفت و توسعه در حوزه‌های علم و فناوری، رشد در جامعه ایران، در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی سومین جوهره اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بابیان اینکه استقلال چهارمین جوهره اساسی انقلاب اسلامی ایران است تصریح کرد: این‌طور نباشد کشور دیگری و یا سفیر انگلیس و دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند بلکه مردم این کار را انجام دهند.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: دشمنان بدانند که اگر سردار سلیمانی ما را در عراق ترور می‌کنند، عین الاسد آن‌ها مورد هجوم قرار می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه خاورمیانه در آستانه یک مقاومت بزرگ است ادامه داد: مقاومت و استکبارستیزی دیگر جوهره اساسی انقلاب اسلامی ایران است که باید جامعه ما مقاوم باشد و با تهدید آمریکا عقب ننشیند.

وی تصریح کرد: به دلیل همین عنصر مقاومت و استکبارستیزی است که امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و این رشد در جامعه مشاهده می‌شود.

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: لازم است که ارکان انقلاب اسلامی چون آزادی آفرینی، پیشرفت زایی، مقاومت و آنچه گفته شد در قالب ولایت مداری جاری باشد. به همین جهت شما می‌بینید که چهار دهه است کشورهای استعمارستیز می‌خواهند که ما نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه صیادان به سهمیه بنزین نیاز دارند عنوان کرد: بسیاری از عزیزان در کرانه خلیج‌فارس شغل صیادی دارند و باوجوداینکه اعلام‌شده بود طی ۱۰ تا ۲۰ روز این مشکل حل خواهد شد هنوز خبری از این وعده‌ها نیست.

وی افزود: این صیادان به سهمیه بنزین نیاز دارند تا به کار بپردازند و اشتغال ایجاد شود و از آن‌سو قیمت‌ها ارزان‌تر شود و آبزیان نیز باقیمت مناسب‌تری عرضه شود.

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر خطاب به مسئولان گفت: کاری نکنید که دل مردم به درد بیاید، مردم باعث شده‌اند که شما سرکار بیایید، این‌ها ولی‌نعمتان شما و تعیین‌کننده این هستند که شما بر سرکار باشید.

امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: این‌ها مردم انقلابی و حامی نظام هستند اما مسئولان اجرایی نیز باید درد مردم را درک کنند و در خدمت مردم باشند و قبل از اینکه این دردها مشکل‌ساز شود آن را حل کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مشکل صیادان مظلوم حل شود گفت: از مسئولان در سطح ملی و استانی تقاضا دارم که مشکل صیادان مظلوم که واقعاً قابل‌احترام هستند را حل کنید و درعین‌حال حریم ایشان حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: مسئول مملکت باید این‌طور باشد که کار کارشناسی می‌کند و باید بداند چه مشکلاتی در آینده رخ خواهد داد و از الآن پیشگیری می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خطبه کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com