News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حملات موشکی سپاه کمترین عملیات انتقامی ما و آغاز کار است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود ضمن تشکر و قدردانی از عملیات موشکی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: پایگاهی که توسط سپاه مورد حمله قرار گرفت از مراکز توطئه و جنایت و حمایت آمریکا از تروریسم در منطقه بود.

ایشان در ادامه تأکید کرد: این کمترین عملیات انتقامی ما و آغاز کار است، اگر آمریکا از منطقه خارج نشود و توطئه و حمایت از تروریسم را ادامه دهد، این نوع عملیات به طور مکرر تکرار خواهد شد.

وی بیان داشت: به کشورهای منطقه که آمریکا آنها را به عنوان سرزمین مستعمره خود تلقی می کند و پایگاه هایش را در آنجا مستقر ساخته ، هشدار داده می شود، اگر این پایگاه ها اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران کنند، نشانه ی آن است که آن کشور در این جنایت سهیم است و باید منتظر برخورد جدی رزمندگان باشند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمود: آمریکا باید بداند آن دوران که کار تروریستی و ظالمانه انجام می داد و کسی جرات نمی کرد به او متعرض شود به سر آمده و جمهوری اسلامی ایران با هر گونه تهدید با قاطعیت کامل برخورد خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر اظهار داشت: ترامپ انسان نامتعادلی است که درک واقعی و درستی از معادلات سیاسی و نظامی جهان ندارد و تنها فهمی که دارد قدرت مداری استعماری و چپاول اقتصادی است، بنابراین باید با ایجاد فضای ناامن برای نظامیانش در منطقه و کاهش مبادلات نفتی و غیر نفتی و تحریم تمامی اجناس امریکایی در کشورهای خاورمیانه با او برخورد کرد.

وی در ادامه توان نیروهای نظامی واقع در استان بوشهر را برای هر گونه عملیات نظامی امریکا در حوزه خلیج فارس کافی دانست و افزود: آمریکایی ها وقتی اقتدار کشوری را ببینند عقب نشینی می کنند، اما اگر به آنها پشت شود حمله خواهند کرد.

وی ابراز داشت: باید در دیپلماسی سیاسی نیز با آنها برخورد قاطعانه شود.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان ضمن بیان برخی ویژگی های شهدا افزود: من شهادت می دهم که شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی شخصیتی آسمانی بود و آسمانی شد، او بیش از آنکه در اندیشه دنیا باشد خوف آخرت داشت، او مردی بود که گویا آخرت رفته بود و معرفت به احوال آنجا یافته و به دنیا بازگشته بود.بدین جهت همیشه خوف آخرت داشت و تنها راه نجات و کمال اخروی را در شهادت می دید و حمایت از رهبری و جهاد در راه انقلاب و اسلام را طریق سعادت می دانست.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com