News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

طرح‌های دانش بنیان اقتدار و توانمندی ایران را به همراه دارد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهور با بیان اینکه طرح‌های دانش بنیان اقتدار و توانمندی ایران را به همراه دارد اظهار داشت: حرکت‌های علمی در ایران شتابان گرفته به‌گونه‌ای که ایران در عرصه طرح‌های دانش بنیان پیشرفت قابل توجهی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نگاه جهادی در عرصه رشد علم و فناوری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در استان بوشهر نگاه ویژه‌ای از سوی استاندار، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس به عرصه طرح‌های گوناگون عمرانی از جمله برنامه‌های دانش بنیان است که این خود زمینه‌های پیشرفت استان را فراهم کرده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تصویب بانک توسعه فناوری و مرکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر گفت: گام دوم انقلاب گام مهمی به دانش و توسعه علم و فناوری به ویژه علوم پایه، انسانی و تجربی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با  بیان اینکه حرکت به سمت خودکفایی و تولید محصولات دانش‌بنیان از اهداف مهم گام دوم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: استان بوشهر با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم فضای آماده‌ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه تولید علم و فناوری و تولید محصولات دانش‌بنیان، نگاه عمیقی در استان بوشهر ایجاد شده افزود: در این راستا  منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر مورد تصویب قرار گرفت که تاسیس این منطقه و وجود زیرساخت‌های لازم در عرصه شرکت‌های دانش بنیان این استان در آینده  دالان و دروازه علم و فناوری ایران می‌شود.

امام جمعه بوشهر از  تنظیم سند اقتصاد دانش‌بنیان استان خبر داد و گفت: استان بوشهر در این زمینه الگو است و به زودی شاهد تصویب نهایی این طرح خواهیم بود.

khabar10698 1

khabar10698 1

khabar10698 1

khabar10698 1

khabar10698 1

khabar10698 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com