News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

گام دوم انقلاب در ابعاد گوناگون شکوفایی به ارمغان می‌آورد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، ظهر امروز در دهمین مجمع عمومی بسیج استان بوشهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحولات عظیم در جهان ایجاد کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ابعاد گوناکون یک حادثه فوق‌العاده بزرگ، موثر، نو، کارآمد، تحول‌آفرین بر اساس و مبنای اصیل اسلام ناب محمدی، سیره نبوی و فرهنگ اهل بیت(ع) محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با استناد به آیات الهی در زمینه گام‌های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: گام نخست خدامحوری، مراعات تقوا، اخلاق، جهاد نظامی، علمی، سیاسی، فرهنگی، استقامت و مقابله با تهاجمات دشمن در ابعاد گوناگون است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با اتکال به حضرت باریتعالی شکوفایی در  عرصه‌های مختلف ایجاد می‌شود گفت: اکنون دشمن در عرصه‌ها و تهاجمات مختلف شکست خورده و با استقامت ملت ایران انواع تهدیدات و توطئه‌ها پشت سرگذاشته است که نشان از برکات گام نخست انقلاب بر مبنای تکالیف الهی است.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام اول در ابعاد گوناگون تثبیت شده خاطر نشان کرد: بزرگترین پیروزی در گام اول انقلاب در 40 سال گذشته مانایی انقلاب است که بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد گوناگون زمینه شکوفایی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علم و فناوری و اجتماعی ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از افق ایران آغاز شد و برای نجات بشریت ادامه دارد تاکید کرد: سپاه و بسیج والاترین، ارزشمندترین، گرانقدرترین، خوش عاقبت‌ترین گروه در جامعه است که در مجاهدت و فداکاری پیشگام و پیش‌ران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، سپاه و بسیج را مایه اقتدار و افتخار دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیح تنها در مقاومت و دفاع مطرح نیست بلکه در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری، فرهنگی، دفاعی، امنیتی مطرح است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: 40 سال دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تهاجم کردند ولی گزندی به انقلاب وارد نشد چون انقلاب الهی است.

وی، استان بوشهر را استان بسیج و سپاه دانست و تصریح کرد: نگاه بسیجی و مقاومت در تمام مردم استان بوشهر متبلور است چراکه این فرهنگ با تاریخ استان بوشهر عجین شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، استان بوشهر را پایتخت مقاومت و حماسه دانست و گفت: تاریخ مبارزاتی استان بوشهر با متجاوزان و استعمارگران به 600 سال پیش برمی‌گردد و تاکنون هیچ بیگانه و متجاوزی از استان بوشهر نتوانسته عبور و یا آسیبی به ایران وارد کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه خط مقاومت در استان بوشهر در ابعاد گوناگون شکل گرفته است تصریح کرد: مردم استان بوشهر در دفاع  از ولایت و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشگام هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com