News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

برای تسریع و تکمیل زائرسرا تلاش جهادی شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با اعضای هیئت امنای بنیاد زائراستان بوشهر با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) به ویژه حرم ثامن‌الحجج(ع) دارند اظهار داشت: مردم مومن استان بوشهر زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را مورد توجه ویژه قرار می‌دهند که براساس فرمان مقام معظم رهبری، احداث زائرسرای استان‌ بوشهر در مشهد مقدس در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه زمین این زائرسرا به دستور رهبر معظم انقلاب تامین شده است افزود: پروانه ساخت زائرسرای بوشهر در 8 طبقه طراحی و اجرایی شده است.

امام جمعه بوشهر پیشرفت فیزیکی زائرسرای این استان در مشهد مقدس را بیش از 45 درصد دانست و گفت:تاکنون کمک‌هایی در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس  شده ولی برای تسریع در تکمیل آن باید جهادی عمل شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر فعال‌تر شدن ساخت زائرسرای استان بوشهر در جوار بارگاه ثامن‌الحجج(ع) خاطر نشان کرد: این زائرسرا با زیربنای حدود 5 هزار مترمربع در 8 طبقه ساخته می‌شود که نیاز است برای تسریع تکمیل آن تلاش جهادی شود.

وی با قدردانی از مشارکت مسئولان و خیران در امر ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس افزود: این زائرسرا  باید حداکثر تا 2 سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری مردم استان بوشهر قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم این زائرسرا در حل مشکلات محرومان در زیارت حرم امام رضا(ع) گفت: تکمیل زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس زمینه سفر زیارتی افرادی که تاکنون طعم زیارت حرم ثامن‌الحجج(ع) را نچشیده‌اند را فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فاصله این زائرسرا تا حرم امام رضا(ع) اندک است تصریح کرد: این زائرسرا دارای اتاق‌های استراحت، سالن‌های غذاخوری، نمازخانه، حسینیه و تاسیسات لازم است که ظرفیت بیش از 500 نفر در هر دوره برای اسکان زائران حرم امام رضا(ع) را فراهم می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری،با قدردانی از همکاری مردم خیر و مسئولان در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس تاکید کرد:در این زمینه تاکنون کمک‌های خوبی شده و نیاز است که خیران مشارکت بیشتری برای تکمیل آن داشته باشند.

khabar5598 1

khabar5598 1

khabar5598 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com