News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مهم ترین رویکرد در صنعت برق جلب رضایت مردم است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در  استان و امام جمعه بوشهر، آیت آلله صفایی بوشهری  در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تقدیر از فعالان صنعت برق در استان بوشهر گفت: توسعه ظرفیت تولید برق در استان بوشهر نیازمند جدی به احداث پنل های خورشیدی است که تحقق این مهم باید با استفاده  از ظرفیت بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: احداث ۵۰ نیروگاه سیکل ترکیبی از دیگر راهکارهای توسعه تولید برق استان است که با توجه به اشتغالزا بودن این صنعت باید اهتمام ویژه ای برای تحقق آن ایجاد شود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در بعد امنیت و سلامت شبکه های برق استان نیز باید با گسترش همکاری با دستگاه های ذیربط امنیتی و انتظامی تلاش کرد.

وی افزود: پایش سیستم در ترانس های توزیع و همچنین اعمال راهکارهای مناسب برای پیشگیری از سوختن ترانس ها بعنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر در صنعت برق است که باید برای تحقق آن تلاش جدی شود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: مهم ترین رویکرد در صنعت برق جلب رضایت مردم است که در این زمینه باید خدمت مورد نیاز آنها از جمله برق پایدار تامین شود.

وی گفت: برای تحقق این مهم مردم نیز در قبال صنعت برق رسالت سنگین مصرف بهینه برق را عهده دار هستند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: استفاده از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی استاندارد و استفاده لازم از  ظرفیت روابط عمومی صنعت برق و صدا و سیما از راهکارهای مهم برای حساس کردن مردم به مصرف بهینه برق است.

khabar2503988 1

khabar2503988 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com