News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جشن تولد ملکه انگلیس جشن استعمارگری برای ملکه تاریخ استعماری بود

خطبه اول

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته 98/3/24 در خطبه اول فرهنگ مداری اسلامی در عرصه زندگی سالم و رشد افزای انسانی و پیشرفت و تمدن آفرینی از اصول بنیادین اسلام و ادیان الهی بیان نمود و با آیات و روایات و ادله عقلی به توضیح و تبیین آن پرداخت.

خطبه دوم

ایشان در خطبه دوم پیرامون پنج موضوع مطالبات مهمی ایراد فرمودند.

در ابتدا به مواضع مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن تشریح نمودند و مواضع، انقلابی، اسلامی و عزت مندانه رهبر عالی قدر انقلاب را ستودند و بیان فرمودند آمریکا به جهت ماهیت استکباری خود هرگز دست از خیانت  و جنایت بر نخواهد داشت و مذاکره با چنین وجودی چیزی جز ضرر و زیان در بر نخواهد داشت.

سپس کنفرانس بحرین و پروژه معامله قرن را افشا نمودند و آن را مقدمه ای برای مشروع جلوه دادن و فریب سران برخی از کشورهای عربی جهت حاکمیت اسرائیلی در مناطق استراتژیک سرزمین های اشغالی دانستند.

در بخش سوم جشن 94 سالگی ملکه انگلیس در تهران را محکوم و آن جشن را جشن استعمارگری برای ملکه تاریخ استعماری برشمردند و حضور افراد و دادن ورودی برای شرکت در آن را نوعی وا دادگی  تاریخی در قبال جنایات انگلیس در طول تاریخ اعلام داشتند.

ایشان در باره مراسم تبلیغی فرهنگی بر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلابی تأکید کرد و هنجار شکنی های فرهنگی را غیر قابل توجیه دانست و از برگزاری این مراسم همگان را بر حذر داشته و از ناهنجاری های فرهنگی هفته اخیر انتقاد و تذکرات لازم را دادند.

در آخر به مسئولان اجرایی جهت تأمین آب شرب استان، اشتغال به ویژه برای جوانان و مدیریت رفع گرانی تذکر دادند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com