News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استان بوشهر با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سفر به مناطق سیل زده خوزستان، شب گذشته (سه شنبه) با آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.

وی در ابتدای این دیدار، خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بنده با افتخار در خدمت شما و مردم خوزستان هستم و با وجود اینکه استان بوشهر در مرحله هشدار بود، لازم دیدم به استان خوزستان سفری داشته باشم.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: خوزستان خط مقدم ایران بوده و ما مردم بوشهر، خودمان را یک خوزستانی می‌دانیم؛ به همین دلیل کوچک‌ترین لطمه به خوزستان، لطمه‌ای بزرگ برای ما خواهد بود.

همچنین در ادامه این دیدار، آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تشریح وضعیت کمپ‌های سیل‌زدگان، پیرامون مدیریت بحران در روزهای آینده گفت: بحمدالله هم‌اکنون از لحاظ مواد غذایی، تأمین شده‌ایم و مرحله به مرحله در حال پیش‌بینی وضعیت آینده هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول مدیریت بحران استان، ایجاد فضایی خنک در روزهای گرم سال است، اظهارداشت: اولویت اول ما، آن است که برای گرمای پنجاه درجه خوزستان و کمپ‌هایی که در فضای باز برپا شده‌اند، تدابیری اتخاذ کنیم؛ چراکه این گرما برای سلامت مردم سیل‌زده، خطرآفرین بوده و باید فوراً برای این مسأله چاره‌اندیشی کنیم و با کمک‌هایی که از سطح کشور می‌رسد، قضیه تهویه مطبوع کمپ‌ها حل بشود.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار، آیت الله صفایی بوشهری، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در بازسازی و جبران خسارات وارده از سیل به استان خوزستان، گفت: بنده قلبا به آیت‌الله جزایری و مردم خوزستان ارادت داشته و ما با تمام توان، در خدمت شما هستیم و استان بوشهر نیز با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است.

khabar270198 1

khabar270198 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com