News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مسئولان باید ضمن توجه ویژه به جوانان، باید قدردان این قشر باشند و به آنان اهمیت دهند + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فققیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت روز جوان در بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و تمدن ایجاد شد اظهار داشت: در جهان انقلاب‌های گوناگونی در طول تاریخ ایجاد شده ولی آنها پس از مدتی از بین رفت ولی انقلاب اسلامی چون با اندیشه بلند تمدن آفرینی به وقوع پیوست ماندگار شد و به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مشارکت جوانان به وقوع پیوست خاطر نشان کرد: چون پشتوانه انقلاب اسلامی جوانان بودند انواع توطئه‌های جهان استکبار مانند 8 سال جنگ تحمیلی، انواع تهاجمات نرم و سخت نتوانست انقلاب اسلامی را از پای درآورد و جوانان در حفظ و حراست از انقلاب و مقابله با دشمنان 40 سال حماسه آفریدند.

امام جمعه بوشهر فشارهای جهان استکبار در عرصه‌های علمی، آموزشی، دانشگاهی و دیگر حوزه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با وجود فشارهای دشمنان علیه پیشرفت جوانان در عرصه‌های گوناگون، ولی جوانان با حماسه آفرینی نگذاشتند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه جلوگیری از پیشرفت علمی، ایران اسلامی، ضمن ترور دانشمندان هسته‌ای به جامعه نخبگانی  تهاجم کردند گفت: با وجود انواع توطئه‌ها و ترفند دشمنان با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم به ویژه جوانان، انقلاب اسلامی ماندگار و تثبیت شد.

وی، گام دوم انقلاب را  رسیدن به پیشرفت، توسعه، عدالت و تمدن‌آفرینی دانست و تاکید کرد: در گام انقلاب اسلامی، نقش جوانان فوق‌العاده مهم و تاثیرگذار است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه به امور جوانان و ظرفیت آنان در عرصه مدیریتی، تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، علم و فناوری، و عرصه‌های ورزشی، هنری، تفریحی و دیگر حوزه‌ها تاکید فراوانی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا تاکید بر استفاده جوانان از ظرفیت انقلاب اسلامی برای پیشرفت و موفقیت خاطر نشان کرد: هیچگاه در تاریخ ایران و جهان این‌قدر مردم به ویژه جوانان مشارکت نداشته‌اند و جوانان باید در راه تحصیل، تهذیب با حفظ شئونات اسلامی تفریح، ورزش داشته باشند تا بتوانند نقش آفرینی کنند.

امام جمعه بوشهر از موفقیت جوانان ایرانی در عرصه علم و المپیادهای علمی، ورزشی و هنری درجهان خبر داد و  تصریح کرد: در جریان جاری شدن سیل در برخی استان‌ها، جوانان در رسیدگی به آسیب دیدگان و کمک رسانی به آنان نقش آفرینی می‌کنند که خدمات آنان قابل تقدیر و سپاس است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اهمیت دادن به جوانان افزود: مسئولان از رده‌های بالا تا دیگر رده‌ها باید ضمن توجه ویژه به جوانان، باید قدردان این قشر باشند و به آنان اهمیت دهند.

وی،آینده این نظام را ازآن جوانان دانست و تصریح کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های  ورزشی، هنری، علمی و تفریحی برای جوانان از رسالت و ماموریت‌های مسئولان است.

khabar270198 1

khabar270198 1

khabar270198 1

khabar270198 1

khabar270198 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com