News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

وزارت بهداشت در جنگ تحمیلی خدمات ماندگاری ارائه کرد

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و شماری از خانواده های شهدا صبح امروز سه شنبه در تالار بزرگ لیان بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این کنگره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت بهداشت، شهادت را با ارزش‌ترین شکل تحول زیست زمان و مکان انسان در دنیا دانست و اظهار داشت: همیشه انسان در حال تحول است و تلاش می‌کند زیباترین مدل ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید تحولات را مدیریت کرد افزود: اگر تحولات مدیریت نشود، تحولات انسان‌ها را مدیریت می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید با شهادتش به عرش می‌رسد خاطر نشان کرد: زیباترین، عقلانی‌ترین و پرسودترین شکل تحول انسانی در عرصه حیات دنیوی، شهادت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شهدا با مقاومت خود برای مملکت اقتدار آفریدند افزود: شهید با مقاومت و شهادت خود اقتدار ملی، عزت دینی و برای خانواده خود افتخار اجتماعی می‌آفریند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جایگاه شهدا را در جامعه و عرش الهی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شهید ستاره پر فروغ و بی غروب دین، انقلاب و مملکت است و یک سنگر بزرگ در عرصه مقاومت و پایداری است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا به کمال و سعادت الهی رسیده‌اند خاطر نشان کرد: شهید عمرش را می‌دهد ولی حیات جاودانه بدون عدم را برای خود تضمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نقش وزارت بهداشت در جنگ تحمیلی را مهم دانست و گفت: بهداشت و درمان در جبهه‌های نبرد در 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی مهمی داشتند که خدمات آنان در عرصه‌های گوناگون قابل قدردانی و تحسین است.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت در عرصه جنگ تحمیلی خدمات ماندگاری ارائه کرد که جبهه مقاومت پزشکی در این دوران تشکیل شد.

در این کنگره ضمن رونمایی از کتاب کبوتران حریم سلامت و تمبر یادبود پنجمین کنگره گرامیداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از خانواده های معظم و معزز شهدای گرانقدر وزارت بهداشت و اورژانس کشور تقدیر به عمل آمد.

khabar211297 3 1

khabar211297 3 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com