News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رژه نیروهای مسلح در بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح بوشهر با گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس و با قدردانی از صبر و  تحمل خانواده معظم شهدا، ایثار و جان‌فشانی جانبازان، آزادگان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس در راستای تحقق نهضت کربلا، دفاع کرده‌اند و در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام پایدار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به  اینکه  دفاع مقدس تجلی کربلای معاصر است گفت: رزمندگان دفاع مقدس بر اساس مبنای پیشرفت فرهنگ اسلامی و استکبار ستیزی و تحقق شعار هیهات من الذله حسینی حرکت کردند.

امام جمعه بوشهر نیروهای مسلح را نشان از اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه ستاد، نرم‌افزار، تجهیزات، ابزار دفاعی و سخت افزاری، عملیات و انسانی از اقتدار بالایی برخوردار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بخشی از اقتدار ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های نیروهای مسلح دانست و خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و مردم ولایت‌مدار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا بیان اینکه نیروهای مسلح دانش‌آموخته فرهنگ و مکتب حسینی است تصریح کرد: نیروهای مسلح با تمام توان در برابر ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بار ننشستن نظم نوین جهانی بر اساس اندیشه‌های استکبارجهانی گفت: نظم نوین جهانی بر اساس اندیشه‌های جهان استکبار به بار نمی‌نشیند چون در ایران اسلامی همواره فضای حماسه 8 سال دفاع مقدس  وجود دارد و رزمندگان حضور فعالی در جامعه دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و تمامی مردم ولایت‌مدار افزود: امید این نیروها بتوانند همیشه مرزداران توانمند و مقتدر ایران اسلامی باشند.

ایشان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) تاکید کرد: امید است مسئولان بتوانند در مسیر حفظ و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب حسینی و عاشورا برای توسعه و پیشرفت نظام اسلامی ایران تلاش کنند.

در این مراسم نیروهای مسلح مستقر در مراسم همراه با تجهیزات نظامی و دفاعی از مقابل تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر رژه رفتند.

khabar3100697 6

khabar3100697 6

khabar3100697 6

khabar3100697 6

khabar3100697 6

برای دیدن کامل تصاویر اینجا را کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com