News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ضرورت اتحاد احزاب، گروه‌ها و مذاهب شیعه و سنی زیر سایه ولایت

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با محکوم کردن آشوب ساختن کشورهای منطقه خاورمیانه فرمودند: با توطئه و ترفندهایی که جهان سلطه، آمریکا، کشورهای اروپایی و مرتجع عربی در خاورمیانه ایجاد کرده‌اند درصدد گسترش آشوب، جنگ و ترور در منطقه خاورمیانه هستند.

ایشان  تاکید کردند: با این آشوب اسرائیل غاصب به آرامش می‌رسد و آمریکا هم به مطامع سیاسی و اقتصادی دست می‌یابد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر هوشیاری و بیداری کشورهای خاورمیانه افزودند: در تاریخ اسلام هیچگاه کسانی که علیه مسلمین و اسلام فعالیت کرده‌اند، نه تنها سود نکرده‌اند بلکه شکست‌های پی در پی خورده‌اند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کردند: آرامش در خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی موجب تقویت اسلام خواهد شد که نیاز به هوشیاری بیشتر کشورهای منطقه است.

آیت الله صفایی‌بوشهری همچنین با بیان اینکه آمریکا به بهانه حمله شیمیایی، قصد نشان دادن مدعی حقوق بشر بودن خود در جهان را دارد، فرمودند: مواد شیمیایی و سلاح‌های شیمیایی در اختیار آمریکا، تروریست‌ها و جهان سلطه است که در جریان حمله شیمیایی به سوریه قطعا خود آمریکایی‌ها مشارکت مستقیم داشته‌اند که با جنجال می‌خواهند خود را مدافع حقوق بشر جلوه دهند، درصورتی که آمریکا و ایادیش جنایتکارترین موجودات در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: قطعا با بروز جنایت و جنگ در سوریه شکست و افتضاح سیاسی آمریکا حتمی است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری همایش رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار تاکید کردند: در آستانه یکصدمین سالگرد شهادت این سردار بزرگ جنوب قرار داریم که باید از هم اکنون دبیرخانه آن برای برپایی همایش بین‌المللی شهید رئیسعلی دلواری فعال شود.

آیت الله صفایی‌بوشهری بر بهره جستن از دهه کرامت تاکید کردند و فرمودند: این دهه خیرات و برکات زیادی دارد که لازم است مردم بهره کافی از آن ببرند.

امام جمعه بوشهر در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان پرداختند و فرمودند: توجه به کار و تلاش همراه با وحدت ملی و انسجام اعم از اهل سنت و تشیع، احزاب و گروه‌ها با سلایق مختلفی که دارند ،زیر چتر ولایت فقیه ضرورت است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com